onsdag, juni 24, 2009

Får du nok utav dagen din?

Det er rart hvordan du får så mye mer utav dagen når du står opp tidlig og har tidligvakt på jobb? Med mindre du er en morgenfugl, så kjenner du kanskje til følelsen? Vel, idag måtte jeg stå opp tidlig for å ta 8 bussen til jobb. Dagen på jobb gikk fort, og før jeg visste ordet av det var klokken halv 3. Jeg dro hjem, med et lite stopp innom butikken, slappet av og spiste litt før turen gikk videre. Mamma og meg skulle til Mandal for å henge, spise is og bare vandre. Det ble en vellykket tur hvor vi fikk gjort alt av det. Nå kaller senga  på meg, jeg har nemlig tidligvakt på jobb imorgen også. Deilig!
Kaken bakte jeg før i år. Den så ganske god ut da, right? 

2 kommentarer:

therese sa...

nam. jeg er sulten xD

wulver sa...

Jeg vil ha kake når jeg kommer hjem! =D
-Marianne KB