torsdag, juli 09, 2009

Da jeg omsider fikk somlet meg til det

Jeg må jo bare alltid være med på konkurranser, selvom jeg aldri vinner. So, here we go - again!
Tor-Olav har konkurranse gående på sin blogg nå hvor du kan vinne enten et ukespass til neste års quartfestival eller en reise for to med ColorLine til Danmark. Helt vilt fete preimer som deles ut av en helt vilt fet gutt! 

Du vet kanskje ikke hvem Tor-Olav, eller Toroborgen som han er kjent som, er? Vel, da kan jeg trygt si du har gått glipp av noe stort. 
Jeg begynte å lese bloggen til Tor-Olav da han startet bloggen han har nå hos iPublish, da bodde han i Santa Barbara. Fra første gang ble jeg hektet og har vært inne ca daglig siden den gang. Inntrykket jeg hadde fått av han som person gjennom bloggen hans gjorde at Julie og meg tvilte på å gå bort og prate med han da han stod rundt en meter lengre borte. Julie dro tak i han da han var på vei til å gå så da stod vi der med intet annet valg enn å prate til han. Og jeg er glad vi gjorde det. Jeg tror ca aldri jeg har blitt så positivt overrasket over en person i hele mitt lange (korte) liv. Jeg hadde forventet meg en litt arrogant type som kanskje sa hei, men en mer jordnær gutt tror jeg så vidt jeg har møtt før. Utrolig kul og herlig, det er han virkelig. Og han fortjener virkelig all oppmerksomheten han får rundt bloggen!  
Så jeg syns du skal ta en titt innom bloggen hans, om ikke er det DU som går glipp av noe! 

1 kommentar:

Michelle sa...

Lykke til i konkuransen Anita :D Kansje jeg og skal bli med :P hehe

Men du, jeg har fått en Norsk blog nå :P hehe. http://drommersdagbok.blogspot.com/

Bare så du vet det :P

Men nå må jeg legge meg :P og du sover nokk nå. Sender deg masse goode tanker :D

Klem Michelle :D