lørdag, juli 11, 2009

Hva sa gutten som løp i ring?

- Det går rundt!
Du trodde kanskje dette var et dårlig forsøk på en vits fra min side, men dette skjedde faktisk utenfor butikken min for litt siden.

Jeg velger å ta det som et kompliment når folk venter til jeg er ferdig med å ekspidere kunder for å spørre meg om jeg vet hvor det ligger et treningssenter når butikken rett over gangen ikke har noen kunder. Så jeg spør dere lesere; ser det ut som om jeg trener eller er bare de som jobber på DNA så skumle at det er verdt å vente de minuttene for å spørre meg?

Du kommer aldri til å tro hvilken bok jeg kjøpte i byen her om dagen. Den som gjetter det (dere som vet det får ikke delta eller si svaret), skal få en overraskelse av meg. 
Jeg savner det været!

4 kommentarer:

Michelle sa...

Jeg vet hvilken book du kjøpte :D Men jeg kan ikke si det, siden du sa det til meg i går :P hehe.

Savner også fin været T-T

Du får kose deg resten av kvelden :D

Mange klemmer fra meg :D

therese sa...

er det bildet fra brygga hos mich ? ;)

BRUDEPARET sa...

Jeg også! Kan ikke bare sola komme tilbake igjen?? :)

BRUDEPARET sa...

Så bra!
Legg ut bilde da av resultatet! :)