torsdag, juli 16, 2009

You are my sunshine!

Jeg følte det var på tide med noe nytt her nå. 
Tiden går for det meste bare til jobb. Idag forsov jeg meg relativt mye og våknet halv 2. Flaks at jeg hadde senvakt, om ikke hadde det blitt rene selvmordet for min del. Etter jobb hang jeg med therese og Erik i byen, før therese og meg tok bussen. Siden jeg er såpass bortskjemt som jeg er kom pappa og hentet oss på buss stoppet siden det regnet og det tar tross alt noen minutter å gå hjem. Turen gikk videre til Søgne hvor therese hadde bilen sin. Vi var innom kjesken og kjøpte biffsnadder som vi spiste i bilen til therese mens therese tømte sjelen sin for meg. Det var virkelig koselig.

Igår traff jeg en skjelden person etter jobb. Helene og meg var ute og spiste før vi dro til kino'n hvor vi så Bruno, en ikke så veldig bra film som du ler veldig mye av. Etter filmen tok vi oss en rånerunde til Søgne hvor vi kjøpte is (på kjesken). Det var koselig å treffe mennesket igjen, det var for lenge siden. 

Hva driver du med i disse regnfulle dager?
Jeg har forresten ingen bilder jeg føler for å dele idag. Skal se om jeg kan ta en photoshoot med meg selv snart! 
Overskriften har ikke noe med innlegget å gjøre, jeg bare har sangen på hjernen. 

3 kommentarer:

Renate sa...

Regnfulle dager, men her skinner sola som aldri før, and still I'm sat by my mac reading blogs -_- I don't know what I've got until it's gone I tell you!

Anonym sa...

Jeg utfordrer jeg til å skrive 5 ting nesten ingen vet om deg selv i et innlegg, og utfordre 3 andre venner om det samme!
- Kristine KB

gossip-hoe sa...

Er du en av de som lurer på hvem Nettes "Vennen" er? Er du en av de som interesserer seg i Ida Wulff sitt sexliv? Toro sin legning? Beate's silikonpupper og mørke hemmeligheter? Da skal du besøke gossiphoe for spennende info.

WWW.GOSSIP-HOE.BLOGSPOT.COM