torsdag, juli 02, 2009

Oppe og igang igjen

Ok, så tok det ikke så lang tid før internett var tilbake og igang. Men det kunne vel ikke jeg vite vel? Vil uansett takke min gjesteblogger, Tommy, for at han tok utfordringen på strak arm og blogget for meg selvom han ikke helt vet hvordan det skal gjøres. Du var ikke helt talentløs da. 
Mye å gjøre for tiden. Jobber en del og er egentlig helt gåen etter en dag på jobb så blir ikke så mye som skjer utover jobben. Om du er i Kristiansand denne uken og føler veldig for å besøke meg på jobben min så er det bare å komme innom. Jeg jobber imorgen frem til halv tre og hele lørdag. Og for dere som ikke har fått det med dere så jobber jeg på Lucky Duck - baderomsglede på Sandens senter - det nye senteret i Kristiansand by. 
Imorgen skal jeg forresten kanskje ut å se på mac, noe som blir bra. Ellers vet jeg ikke hva som skjer imorgen utover jobb, får ta det som det kommer. Nå derimot roper senga på meg, beina trenger hvilke like mye som hodet gjør. 

Ps. vet det har vært dårlig med bilder i det siste, men det kommer! 

2 kommentarer:

therese sa...

jeg veit hvor du jobber lzm, men jeg kommer ikke innom, for eg jobbar sjøøl. kanskje i pausen :)

Anonym sa...

Mac er bra, vi liker Mac.

Lucky Duck, så artig navn ^^
Jeg jobber mye jeg og, jobber hver uke nå frem til jeg slutter. Da jobber jeg ikke mer.