torsdag, juli 09, 2009

Hva skjedde med det fine sommerværet?

Det er ca 15 minutter til jeg må løpe ut døra for å rekke jobben, og det både tordner og regner ute. Hvor ble sola av? Jeg vet jeg klagde på at den varmet litt i det meste laget, men jeg klaget ikke på at den var der. 
De siste dagene har gått til jobb bare egentlig. Tar mye krefter og energi og den lille fritiden jeg har om dagen prøver jeg å bruke til det sommerferien egentlig skal brukes til. Igår kveld var jeg på kino med jentene mine. Det var en film med delte meninger. Noen ble kvalme, andre kjedet seg og noen lo. Jeg vet ikke om jeg vil anbefale den til andre. 
Nå kaller frokosten på meg. Om jeg fremdeles rekker det når jeg kommer hjem idag skal jeg være med på konkurransen til Tor-Olav
Have a sunny day peps! 

1 kommentar:

therese sa...

sunny day lissom.. pfh. det har regna og jeg har kjeda livet av meg i dag. tror jeg skal jobbe i morgen.