onsdag, juli 22, 2009

Krølltopp

Det er flere ting jeg føler jeg burde gjort den siste uka, deriblant å blogge. Men jeg ville ikke blogge før jeg hadde noen nye bilder å vise dere. Det har jeg nå.

Den siste uka har det ikke skjedd noe utenom det vanlige. Jeg har jobbet ca hver dag, og helga ble tilbringt med film, masse god mat og Marianne.
Idag venter vi egentlig besøk fra Nederland, men de har ikke kommet ennå.

Til helga skal jeg på hyttetur med jentene og om under to uker reiser jeg til Tønsberg for å besøke Tine. Som jeg gleder meg!
Flytting nærmer seg med stormskritt og jeg tar gledelig imot tips som er nyttig å kunne når man skal starte livet for seg selv. Anyone?

Idag prøvde jeg meg endelig på å krølle håret med rettetang. Ble ikke helt som forventet - men ey, det ble ganske bra still. Right?

6 kommentarer:

Anonym sa...

sv : joa, jeg synger, men er ikke noe spesielt bra :p håret ble utrolig bra btw!

wulver sa...

Fiiine håret!
= D
-Marianne KB
(forresten, det er fortsatt sånn passord-ting her = O )

Anonym sa...

du blei kjempefine på håret :)

Anonym sa...

haha, joa ;)

BRUDEPARET sa...

Hey - det ble jo kjempebra det! :)
Litt stress i begynnelsen, men etterhvert får man teken på det! ;)

25BAR sa...

cute photo!