tirsdag, juli 07, 2009

Vi kan brukes til det meste

På jobben min skjer det litt av hvert skal jeg si deg. Igår mens jeg stod der og prøvde å hjelpe to kunder samtidig ble plutselig hele senteret mørklagt i et brøkdels sekund. Vel, butikken min forble mørk i rundt fem minutter da. Flink som jeg er latet jeg som ingenting og fortsatte å hjelpe kundene mine. Vi kan også brukes til det meste. Vi er rett og slett multifunksjonelle på vår jobb. Ikke bare hjelper vi kunden til å finne tingene de vil ha og slikt. Vi viser også folk veien til butikker hvor de selger garn eller sminke. Tror du det stopper der? Selvfølgelig ikke. For ikke mange dagene siden var det innom en kunde som jeg måtte hjelpe å få av nøkler fra et nøkkelknippe. Er ikke jeg flink så vet ikke jeg. 
Ellers har den hetende sommervarmen forsvunnet og det har blitt behagelig varmt her. Sola titter frem iblant og gjør det levelig å leve. 

Igår kveld hang Katrine og meg i byen etter jobb. Ettersom alle filmene på kinoen var begynt endte vi opp på Egon hvor vi spiste god mat og bare satt å pratet. Vi tok oss også turen innom jobben til Katrine hvor vi kjøpte is. 
Idag har jeg fri og jeg nyter det!

3 kommentarer:

Anonym sa...

d beviser at du tar serviceinnstilling veldig veldig seriøst da:D d er jo postivt

therese sa...

brukes til det meste? hehehehhøhø ;) sorry. xD

Bra det da^^

Michelle sa...

Heei :D Nå har jeg fått meg blogg :P hehe

Den er på engelsk da :P Men jeg tror du overlever det :D Har linket til siden din :D Fordi du er så skjønn :D