torsdag, juli 02, 2009

Gjesteblogg

Hallaisen! Anita kan desverre isje blogge disse dager pga av tekniske feil når det gjelder internett der i Kristiansand så derfor må hun få en fra Bergen til å gjøre dette for hun. hehe.
Så eg skal "gjesteblogge" til hun kommer tilbake.
Ehhmmm, vet isje helt ka som skal og bør skrives her då, var på jobb idag så turte eg hjem, så litt på tv, spiste middag, også no ser eg på film og bare chiller max, til dere som leser dette, kan ikke si at dette er tidenes blogg! Hvis det er noe kritikk eller tilbakemeldinger så bare latt Anita få gjennomgå:P, hehe.
Dette er vel min første gang som blogger eller hva det kalles, vi håper hun kommer tilbake fortest mulig og skriver noe mata mat på bloggen eller på denne siden:D hehe.

Ha en fin aften videre!

MVH

Tommy fra Bergen:P

1 kommentar:

therese sa...

jasså? dårlig internett? Det har jeg ikke hørt noe om :P