søndag, juli 12, 2009

Søker venner i Tønsberg område

Idag hadde vi en aldri så liten family dag. Siden regnet meldte sin ankomst droppet vi Setesdalsbanen og dro heller avgårde på bowling. Det gikk nesten helt som forventet. Første omgang slo Linda virkelig til. Men utover det kom ikke resten som noe sjokk. Mamma og meg lå på bunn - what a suprise sier jeg bare. Etterpå gikk turen videre til BurgerKing der jeg måtte gå å KLAGE på maten min. Jeg fikk ikke det jeg bestilte. Det er en grunn til at jeg ikke liker BurgerKing - det er alltid noe. Feil mat, kald mat, lang ventetid osv. Nok om det. 

Da var det ca bestemt. Jeg drar på besøk til Tine i Tønsberg i begynnelsen av august. Men siden Tine jobber på dagene så trenger jeg noen jeg kan henge med. Noen som vil tilbringe dagene med meg? 

2 kommentarer:

TOROBORGEN sa...

Takk for det Anita;D

Anonym sa...

ikke meg, for jeg bor ikke i tønsberg! :D