torsdag, februar 05, 2009

Borteli kaller.

Da var det tid for pakking. Jeg skriver en rask blogg nå, ettersom jeg ikke regner med jeg kommer til å få gjort det imorgen. Det har seg nemlig slik at jeg drar på Borteli med koret mitt i helga for å kose oss, ha det gøy og stå på ski. Som vanlig er jeg i siste liten når det gjelder pakking og det eneste jeg har ordnet er å levere skiene til Kjersti, som skal bringe dem opp imorgen. Som du da kanskje skjønner så kommer det ikke til å bli noe blogging i helga. Jeg skal forresten kjøre opp til Borteli, noe som kan bli et kapittel for seg selv. Jeg skal selvfølgelig bli holdt med selskap av Marianne, Kristine og Marita, mine 3 herlige snupper. Jeg gleder meg som en unge til å leke meg med masse ungdomsskole elever i snøen! Gjett om vi skal ha det gøy? 
Kom nesten nettopp hjem fra personalmøte med jobb. Det var interessant og lærerikt. Vi har fått en lang liste med ting vi må gjøre/følge/endre og jeg er 112 % innstilt på å gjøre nettopp dette. Jeg skal nå gå inn for fullt for å bli best mulig i jobben min. 

Nu kaller pakkingen. Wish me God Tur! :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hørres bra ut det med jobben! Syns nå du var flink når jeg så deg på jobb : )

Kos deg mye i helga Anita!

Anonym sa...

jeg gleder meg sinnsykt! og jeg har tenkt å lage en cd med huskonsertsanger jeg kunne tenkt å synge :)
og jeg har ikke begynt å pakke enda.. men det er jo meg..
men jeg ahr fått ny boblebukse! og nye bula-briller ;)
sees i morra elsklingen min<3
-marianne

Anonym sa...

Jaaaa gjør det så blir jeg glad :D