fredag, februar 13, 2009

Veskeønske!

Her snakker vi virkelig om å få det til altså. Jeg solgte nettopp noe på jobben som vi ikke har. Det værste var at jeg bommet med sånn 120 kr i prisforskjell. Til fordel for kunden. HALLO! (dust). Idag er det forresten den internasjonale klemmedagen. Visste du det? Da kan du ta/gi klem til hvem du vil!
Føler du deg i det gavmilde hjørnet? Da må du såfall lese videre!
Jeg har i over 1 år vært på jakt etter ei ny veske siden alle mine er på nippet til å falle fra hverandre. Og endelig fant jeg den perfekte veska. Men den koster det hvite utav øyet.
Veska jeg har lyst på ser slik ut:

Er den ikke helt totalt nydelig vel? Hvis du har veldig lyst til å kjøpe denne veska til meg så kan du kjøpe den her.

Hva skjer forresten med engelsktalende folk på jobben idag? 3 stk til nå har vært innom.
Visste du forresten at det er valentine's dag imorgen og fredag den 13'de idag? Ikke? Vel, det må du ikke glemme:)
Hva er dine planer for morgendagen?

1 kommentar:

Anonym sa...

Den får du ikke av meg =O
Ikke søren om jeg hadde betalt nesten 2500 for den veska.. Ikke når man kan få nesten samme for en tiendel av prisen.. Men veska var fin den=) Jeg fikk ny veske på onsdag, og den er kjempefinm og den kosta 19 kroner.. ;)