fredag, februar 27, 2009

Life is good!

Det skjer ikke noe spennende i mitt liv. Ok - nå lyver jeg. 
Senest igår fikk jeg en nyhet som nesten fikk meg til å hoppe i taket på bussen. Mobilen peip og viste et nummer jeg tenkte at måtte være fra et annet landt - det hadde jo langt over 8 siffer. Men boy was I wrong. Det var nemlig fra skolen jeg har søkt på. Tipp om jeg kom inn da? Selvfølgelig gjorde jeg det. Det var med glede de tilbudte meg plass på Ansgar Bibelskole - Bibel og Musikk. Så, det skal jeg til høsten - og jeg gleder meg. MYE. 
Nå står vinterferien endelig for døren. Sola skinner. Norge vant gull i stafett. Vi slapp en time tidligere fra skolen. Imorgen reiser jeg til Stokke for å besøke therese som er hos sin far og livet er herlig! 

1 kommentar:

KamillaK sa...

Gratulerer med skoleplass! :)