tirsdag, februar 24, 2009

Nok en utfordring.

Jeg fikk selvfølgelig challenge fra therese på facebook, men ettersom facebook er stress så tar jeg den her. Det hele går ut på å skrive 25 random facts om deg selv.

1. Jeg vil ha navnet Princess til mellomnavn.
2. Sjokolade er det beste på jord.
3. Jeg savner katten min, Jonas. 
4. Jeg elsker musikk og har drevet på med det så lenge jeg kan huske.
5. Jeg er den mest ubesluttsomme mennesket som går på to ben.
6. Skrivefeilene mine har økt med 400 % de siste 3 årene. 
7. Jeg er allergisk mot alle typer stikk.
8. To av de 3 siste blodprøvene jeg tok endte i oppkast og nesten besvimelse. 
9. Jeg bruker altfor mye tid på dataen.
10. Jeg vil lære meg og spille gitar, munnspill og fiolin. 
11. Jeg vet ikke lenger hva jeg vil bli.
12. Jeg har en mobilregning som overgår de fleste. 
13. Jeg har en svakhet for hettegensere.
14. Jeg spiser altfor lite og sjeldent. 
15. Jeg misliker nesten alltid håret mitt.
16. Jeg er ekstremt pirkete på ubetydelige ting.
17. Jeg har brukt over 1/2 år på å rydde rommet og er ennå ikke ferdig.
18. Jeg hadde ikke overlevd uten mobilen.
19. Jeg prøver som best jeg kan å si oppmuntrende ting til andre, men sier aldri ting jeg ikke mener.
20. Jeg burde vært i seng for 2 timer siden. 
21. Jeg forsover meg oftere enn de fleste.
22. Jeg er storfornøyd med klokka jeg fikk til bursdagen min.
23. Jeg liker og skille meg ut.
24. Jeg fungerer heller ikke uten kalenderen min. Da glemmer jeg alle planer jeg lager.
25. Jeg er ekstremt godtroende. 

Slik! Da utfordrer jeg Marianne og Fredrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

Challengeeeeee. Blitt mange av di på deg :p

Anonym sa...

hehe jepp :D sant d!