søndag, februar 22, 2009

Søknad sendt!

Nå har jeg nettopp sendt inn søknaden til skole til høsten. Det tok sin tid, men det var deilig å bli ferdig med det. Men litt skummelt og; tenk om jeg ikke kommer inn. Hva gjør jeg da? 

Idag har jeg vært og hørt på Marianne synge. Hun sang med Ansgar koret, and let me tell you - de var utrolig flinke! Jeg gleder meg til å bli en del av det selv - hvis jeg kommer inn that is. 
Imorgen er det fastelavens. I den forbindelse har mamma bakt boller som jeg har puttet gul krem i. Jeg gleder meg! Jeg får også besøk av Aslaug Natalie og therese imorgen som skal komme og se særemne filmene med meg. That will be good fun! 

Hva skal du til høsten?

4 kommentarer:

therese sa...

du kommer inn!

Conni sa...

du komme nok inn ska du sjå ;D

t høsten ska eg enten gå på vanlig påbygg, elle media påbygg. spørs litt på ka eg kjeme inn på da ;D

Anonym sa...

Du kan slenge meg til på msn!
a.l@live.no :)

Anonym sa...

Det er ungen til broren min. Jeg er onkel og fadder til kevin :)