onsdag, februar 04, 2009

Hitlers datter?

Nok en gang sitter jeg i historie timen. Vi har prosjekt og Thomas og meg har kommet frem til en konklusjon. Historielæreren er SKUMMEL. Sånn helt seriøst. Når hun skal fortelle noe lever hun seg så inn i det hun sier at hun høres sinna ut og har det drepeblikket. Om hun er helt stabil vet vi ikke, men flink er hun!
Planene for dagen er å lese i bøkene jeg har i særemne og basstime. Nok en gang har jeg vikar, men jeg får se mellom fingrene for denne gang.
Igår hadde jeg besøk av Marianne på jobb. Vi var ute å spiste på vera før vi dro hjem til meg og hang.

En ting jeg syns vi alle burde bli flinkere til er å anbefale andre bloggere! Det er så mange bra blogger der ute som får så lite oppmerksomhet og det er på tide de får sin tid i spotlightet som de fortjener! Noen som er med meg?

8 kommentarer:

Anonym sa...

Haha tusen takk. Jeg har lært litt her og der. Jeg liker å se på gatekunst og graffiti. Driver ikke på med det selv men blir veldig inspirert av det :)

Karoline sa...

Veldig enig med deg<3

BRUDEPARET sa...

Jeg er HELT enig!
Føler liksom at alle bare sitter på gjerdet og venter på at noe magisk skal skje med bloggen... men vi må innse det - Norge er ikke helt der Blogg-Sverige er enda... og det må vi gjøre noe med !!

Anonym sa...

Hmm.. du har så rett! Jeg burde kanskje begynne å anbefale andre blogger :)

Anonym sa...

tusen takk! :D

er du så glad i fisk?

/fredrikke

Tone Eline sa...

mhm, enig med deg der!

Anonym sa...

jobber på Color Fantasy :)

Anonym sa...

utrolig snilt av deg og la meg være på jobb med deg i over tre timer + at jeg fikk mat på vera + at jeg fikk være med hjem + at du kjørte meg hjem! Og TUSEN TUSEN Takk for sparebøssa :D jeg ELSKER den :D

og jeg er enig med deg ! du er smart :)