fredag, februar 06, 2009

Utfordringen!

Jeg har venta på denne dagen. Den dagen jeg skulle bli utfordret på denne bilde greia. Og som jeg hadde fryktet - så kom den. therese har utfordret meg så jeg får vel ta den da.

Utfordringen går ut på å gå inn i bildemappen. Gå ned i den sjette mappen og ta det sjette bilde og skrive litt om det. Så, here we go!

Bilde ble tatt da vi var på tur til Haukeliseter med biologiklassen i høst. Det var et mislykket bilde av en blomst jeg ikke husker hva heter. Men den var egentlig ganske fin.
Nå utfordrer jeg; Arild Lund og Marianne! Lykke til :)

7 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Så fint bilde :)

Conni sa...

Kult bilde d ;D

Anonym sa...

du utfordrer meg! Da skal jeg prøve å gjøre deg stolt ;)

Ingrid Marie sa...

lurer på hvor mange som blir utfordret jeg:) Det er hvertfall mange!

Anonym sa...

Er du flink til å tegne? :)

Du kan jo tegne meg og deg, med en valentinehilsen! ;D

Anonym sa...

Det var et utrolig nydelig bilde :)

Anonym sa...

Gjør det som blir best du :)