torsdag, februar 19, 2009

My Project!

Som du sikkert har fått med deg så har vi prosjekt på skolen. Vi skal bygge en mini forsterker. Og i den sammenheng har vi også fått i oppgave å drive en blogg om hva vi gjør, legge ut bilder osv. Jeg synes du skal ta en titt innom bloggen min som du kan finne her

Jeg skjønner bare ikke hvordan vår klasse kan gi så godt inntrykk som religionslæreren gir uttrykk til oss om at vi gjør. Vi var på besøk i den Katolske Kirke idag i religionstimen. Vi fikk beskjed om at hvis vi kom etter 12 så skulle vi IKKE gå inn, men gå tilbake til skolen. Rundt 5 over 12 kom første person dinglende forseint inn (merk, av de som var forseine allright). Stille var det ikke akkurat. Noen minutter etter kom 3 til som også bråkte relativt mye.. Helt til slutt kom nok et klassemedlem dinglende inn. Han prøvde hvertfall være stille, men hadde glemt å skru mobilen på lydløs og fikk en melding akkurat i det han kom inn som bråkte fint over hele kirka. Way to go! 

Nå skal jeg snart trøstespise et påskeegg siden jeg har vært på skolen til kl.18.00 idag.

4 kommentarer:

therese sa...

Jeg vil og ha påskeegg...

Anonym sa...

Ok. Jeg fatt ikke hvordan jeg skulle få kommentert på prosjektbloggen din, så derfor får du det her;
Ikke brkk bårene når du skal borre, er du uheldig kan du få vondt. Jeg brakk 3 (eller fler..) bår når jeg borra, og noen gjorde meg vondt.. Pass deg så du ikke får metallspon i tommelen. Det fikk jeg, og det var vondt.. Og ja, det heter å laske. Det er et veldig enkelt og behagelig arbeid =) Vi hadde og pølser på skolen i dag. Men siden jeg ikke kan ha pølser spiste jeg en baguette i stede. =)
Og så til å kommentere denne bloggen.. MINIFORSTERKER(!) eller MINI-FORSTERKER(!). Jeg kan ikke fordra orddelingsfeil =D Koselig besøk i kirka ? HAha! Jeg får ikke påskeegg.. Selv om vi har i skapet..
Jeg misunner deg ditt!

Anonym sa...

Hjerte og karsykdommer der deilig da :)

Haha høres ut som du har en morsom klasse :D

Anonym sa...

Gjør det da vel! :D