onsdag, februar 11, 2009

Kort oppsummering!

Sinnsykt lite jeg blogger for tiden. Beklager!
I helga var jeg som sakt på Bortelid på kortur. Der bodde jeg på denne herlige hytta og her storkoste vi oss. På lørdag var vi i bakken hvor jeg rant på slalom. Jeg prøvde også Snowboard for første gang og jeg må bare si at jeg var utrolig skilla til det! Jeg klarte nesten å renne ned hele den lille barnebakken på slutten. Er ikke jeg kul vel? Haha. Kjøringen gikk selvfølgelig ca feilfritt (det at vi brukte 2,5 timer ned fra Bortelid snakker vi derimot ikke om).
Mandag var det tilbake på skolebenken. Resten av dagen gikk bare til lesing av særemne.
Tirsdag bød også på skole og som vanlig jobb. Kvelden ble brukt til tv-titting.
Idag sitter jeg nok en gang på skolen. Har 2 timer historie igjen før jeg skal hjem og øve på bassen. Jeg skal som vanlig på min etterlengtede basstime og jeg har til en forandring min ordentlige basslærer Morten. Om han har husket CD'n min tviler jeg derimot på.

Jeg har forresten fått i oppgave å tegne en tegning til Fredrik. Wish me luck! Mine tegneskills er jo ikke akkurat de beste xD
Er du flink til å tegne?

2 kommentarer:

Conni sa...

flink å flink xD
du har sett mine tegningar, ikkje akkuratt superbra :P
men d viktigaste e jo at ein prøve ;D

Anonym sa...

om jeg er flink til å tegne?? du kan jo alltids komme hjem her og bla igjennom titalls av tegninger jeg har liggende..så kan du bestemme;)
men jeg synes du kan skaffe meg en singert CD også! det syns jeg! og det et vi brukte så lang tid hjem fra BorteliD var bare koselig! syns jeg ;)