søndag, februar 15, 2009

Ukens blogger - MARIANNE!

Ok, jeg skjønner tegninga. Jeg blogger for lite. Greit det - jeg skal prøve å skjerpe meg! 

Igår var det som sikkert alle har fått med seg Valentines day. Den dagen i året hvor du skal vise din kjære at du er glad i han/henne og setter pris på han/henne, og for de single er det et håp om å få blomster eller sjokolade eller kort i på døra.... Eller rett og slett bare en dag de hater. Jeg for min del syns Valentine er no tull - skal du ikke vise hele året at du er glad i og setter pris på din kjære, ikke bare på en bestemt dag? 
Jeg tilbragte kvelden med filmer, masse sjokolade og Malene! Det kunne ikke blitt en koseligere kveld - uansett!
Hva gjorde du igår?

Forresten så har jeg fått veldig dilla på et spill på facebook; Vampire Wars! Det er therese sin skyld som fikk meg med. Men jeg er flink da. Jeg er snart på level 9! 

Også må jeg bare ta meg selv i nakken på en ting. For litt siden skrev jeg et innlegg om at vi burde bli flinkere til å anbefale andre bloggere. Jeg for min del har jo faktisk ikke blitt noe bedre da. Men det skal vi få en endring på.
Idag vil jeg gjerne anbefale til dere den mest fantastiske jenta jeg vet om; Marianne! Denne jenta er bare helt utrolig og jeg ser opp til hu på alle mulige måter. Også skal det jo ikke glemmes å nevne at hun ikke bare er den beste vennen jeg har - hu er familie også! Det er ikke så lenge siden hun begynte å blogge - men ta en titt innom bloggen hennes da! 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mhm det blir for teit. Man skal være glad i de man er glad i året rundt, og kanskje vise det litt ekstra på en kjærlighetsdag, men man skal ikke overdrive, det må jo være fordi man har lyst og ikke fordi man føler at man må pga det er valentines day!

Anonym sa...

<3<3<3 utrolig gla i deg vennen min <3<3<3