mandag, februar 02, 2009

Finnes det håp?

Klokken er 00.15 og jeg skulle vært i seng for lenge siden. Men ting går ikke alltid som planlagt. Akkurat nå holder jeg på å laste over sangene til Davy Jones' Locker til min mobil, så jeg kan spille til dem når jeg øver på bassen. 
Idag har jeg vært på musikal. Dommedag - finnes det håp? Har du sett den? Da har du gått glipp av noe. På Agder Teater skjedde det. Salen som rommer vel 450 mennesker var full og rundt en 60-70 stk fikk likevel ikke komme inn. Musikalen er laget og spilles av en gruppe mennesker fra Betania, Kristiansand. Den fikk sitt opphav i 2006 og har blitt spilt for vel over 4000 mennesker siden den gang. Bare det er ikke dårlig. Jeg sier det bare - får du noengang anledning til å se den så gå å se den! 

Etter jobb igår var jeg ute og spiste middag med Arild Lund og hans venninne Ellen. Det var utrolig koselig. Turen gikk til Mother India hvor vi spiste, koste oss og pratet. Vi vandret også litt rundt i byen mens vi ventet på bussen min. Jeg har desverre ingen bilder fra kvelden, men tar jeg ikke feil blir det nok flere. 

Nå kaller senga. God natt!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det blir nok flere turer til Kristiansand du! hehe :) Koselig å møte deg!

Anonym sa...

Du ligner i grunnen litt for rmye på meg! ;) nå mente jeg i det med å legge seg altså. Men vi ligner jo litt på andre ting og da. Men jeg misunner deg den karpe diem konserten da..det gjør jeg virkelig! Og jeg skulle virkelig ønske att jeg hadde fått blitt med deg på teateret. men jeg overlevde på møte i finsland. ganske bra taler faktisk!
gla i du <3

Anonym sa...

Haha sier jo det ;)
MA er helten min ;D

Anonym sa...

Det er akkuat det jeg tenker også ;D

Anonym sa...

Hei du! Vet du hva? Kusina mi fikk ikke tid i går, så nå skal jeg til frisøren i dag for å klippe litt. Kanskje jeg farger, men det kommer på langt over tusen kroner, noe jeg ikke har så veldig lyst til å bruke på hår nå.. vi får se..

Anonym sa...

Det går veldig fint! Setter bare pris på at fler følger bloggen min. Alltid koselig med nye lesere!