fredag, januar 30, 2009

Bare fordi therese maser...

Bare fordi therese maser så om nytt innlegg - så her kommer det et lite et.
Nå sitter jeg i historie timen og hører på læreren snakke om første verdenskrig. Begynner å bli lei. I historie skal vi ha prosjekt. Mydas, Stian, Thomas og meg skal ha om fascicmen (?) i Italia.

På basstimen på onsdag hadde jeg endelig Morten igjen. Jeg fikk ny lekse; Davy Jones' Locker - Schizophrenia - TheDance Machine. Deilig. Vi brukte riktig nok nesten hele timen på å prate, men sånn er det.

Ikveld skal jeg på Karpe Diem konsert med Aslaug og diverse andre fra klassen. Det blir artig.

Imorgen skal jeg på jobb og ut å spise med Arild og Ellen. Det blir koselig!

Hva er dine planer for helga? :)

5 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
therese sa...

sv. yeye! jeg er ikke prippen! :o morsomt på konserten xD haha! ?

Heidi sa...

Du blogger lite for tida *leiseg*

Anonym sa...

Spiller du bass? :D

Katjau sa...

therese kan det der med å mase (: