søndag, januar 11, 2009

400 år gammelt hus?

Søndag 11.01.09 kl:04.02 am

Jeg ligger her i senga og hører på vinden som blåser i trærne ute, og lyden som kommer fra døra til rommet mitt grunnet luftbevegelser i rommet. Jeg kan ikke si jeg liker det. Lydene som kommer pga vinden får huset til å høre ut som om det var 400 år gammelt, ikke bare 20. 
Klokka er altfor mye og jeg skulle sovet for mange timer siden. Men som resten av familien er jeg alltid sen i seng. Ikke misforstå meg - jeg elsker å sove, jeg liker bare ikke å legge meg. Jeg er vel kanskje et nattemenneske - jeg elsker å være oppe om natta.
I kveld har jeg vært hos Merethe og sett frustrerte fruer, eller desperate husfruer som jeg så fint pleier å kalle det for. Det er alltid like gøy og vi er nå ca halvveis i sesong 4. Å se desperate husfruer sammen er kinda like vår ting (vel, en av dem), og jeg elsker det! Noen flere enn oss som liker å se på frustrerte fruer?

Ingen kommentarer: