tirsdag, januar 20, 2009

Gratulerer med dagen, Pappa'n min!

Beklager lite blogging de siste dagene. Jeg har fått det for meg at jeg minst skal ha 3 kommentarer på siste innlegg før jeg poster et nytt. Så hvis dere vil ha meg til å blogge mer må dere bli flinkere med kommentarer! 

På søndag var jeg hos min kusine Katrine (Gratulerer med jobb forresten!). Igår var jeg på skolen også handlet jeg bursdagsgave til pappa og selvfølgelig den nye CD-plata til Davy Jones Locker. Senere på kvelden var jeg på korøvelse, uten Marianne. Idag har jeg vært på skolen og på jobb. Bortkasta jobb på jobben idag. Fylte inn 13 sider med varer på dataen, også når jeg skulle skrive ut(som gjør at det også lagres) så klikka jo selvfølgelig hele programmet og alt må gjøres på nytt. Nok om det. Når jeg kom hjem så spiste vi karamell pudding og sjokolade pudding og noe anna greier. Pappa har nemlig bursdag idag. Gratulerer med dagen til pappa'n min som jeg er veldig glad i!

Jeg lurer forresten på om jeg har en feil i hjernen min. Er det en ting jeg misliker STERK så er det å stå å synge foran andre mennesker hvis det går ann å høre hva jeg synger. Hva jeg gjorde? Jo, jeg sa ja til å være med å synge på torsdag sammen med et par andre på et eller anna greier. Hva har du gjort, Anita? Mista du vettet totalt da du svarte? 

11 kommentarer:

therese sa...

pfffh, pingle blogging. xD kostbar, blogger bare for kommentarer xD jeg bare tullarrr! :D

Anonym sa...

Hurra for din pappa :)
Det blir sikkert gøy å synge da! Jeg hadde aldri turt for jeg har ikke stemme til offentligheten dessverre:/

Anonym sa...

Gratulerer med gårsdagen til pappaen din! :) Åhh, jeg elsker å synge! Skulle ønske jeg turte å synge foran mange mennesker :)

Anonym sa...

Gratulerer med dagen som var til pappan din :)

Karoline sa...

sv: neei, snøen her blir berre slaps uansett! ;)

Anonym sa...

Du for hilse til han! <3

Anonym sa...

Dyre ting er kjipt :/

Anonym sa...

Svar: Det har du helt rett i, men allikevel lar jeg den gjøre det.

Anonym sa...

Jeg hadde aldri turt å synge foran mange folk, men tøft av deg og gjøre det. Det blir sikkert gøy! Og hurra for pappa'n din (:

Anonym sa...

Musikk fra:
http://www.youtube.com/watch?v=6FNtzHRAqi8
Sticky and sweet tour så eg va på :) looove it. Human Nature hette ann, men ann e mye kulare live ;)

Ida Sanden sa...

Pappan din har bursdag på samme dag som mami :)