onsdag, januar 14, 2009

Prosjekt salgsbord!

Tirsdag 13.01.09 kl.16.05

Det er bare fantasien som setter grenser for hva man kan finne på på jobb. Vel, min fantasi satte sin grense for lenge siden. Det beste jeg har funnet på til nå som jeg kan gjøre på jobb untatt å selvfølgelig å gjøre jobben min, er å blogge... for hånd. Fortelle dere, alle mine kjære lesere, om alt det gøye som skjer på jobb. Vel, idag skjer det ikke noe spesielt gøy. Det er utrolig stille (som vanlig), og jeg er sliten i beina. Jeg har fått i oppgave av sjefen å gjøre klart utstillingsbordet til imorgen. Vi har salgsuker nå, og imorgen begynner 50% rabatt uka, på utvalgte varer.
Jeg har en ting jeg lurer på, som jeg håper dere kan svare meg på. Hvis du ikke har levert skattekort (evt. frikort) for det nye året, trekker de 50% skatt eller like mye som de gjorde i desember (eller når siste lønninga di kom)? Skjønte du noe av det? Vet du det? Jeg trenger virkelig å vite det.

Anyroad... Det er bare to timer til jeg slutter på jobb så jeg skal spise litt før jeg hiver meg løs på prosjekt salgsbord! 
Ciao!

8 kommentarer:

therese sa...

sånn hadde jeg det på jobb, før. :D

Anonym sa...

så koselig.
hva skal du etter vgs egentlig?
åssen musiker tenker du?

/fredrikke

Anonym sa...

ja.
det er veldig sant det.

skal du bo hjemme da eller?

/fredrikke

Anonym sa...

koster det noe da?

/fredrikke

Anonym sa...

Jeg vet! Jegkan alltids ta meg av snakket jeg. Men jeg synes det hadde vært kjekt å møtt en stor fan av bloggen min, så kunne vi tatt bilde sammen så kunne jeg ha blogga om deg eller noe :) Gitt deg tips osv! Du kunne vært med megog veninna mi ut å spist en kveld for. eks :)

Anonym sa...

okei.
stilig. er leilighetene svære?

/fredrikke

Anonym sa...

det var jo fint det da :)

/fredrikke

Kristine sa...

jeg tror at de bare trekker 50% skatt i desember. ikke i januar. synes å ha hørt noe slik :o