mandag, januar 26, 2009

Bippity Boppity Boo

I dette øyeblikk sitter jeg og hører på en blanding av Jason Mraz - I'm yours  og tv'n som står på i stua. På skolen idag hadde vi skrivedag i norsk. Jeg analyserte et bilde. Det var ikke akkurat det mest interessante jeg har gjort. På lørdag var jeg på shopping med Helene på SørlandsSenteret. Der var det konsert med Davy Jones' Locker, hvilket var veldig bra. Jeg hadde ikke med meg min CD - plate så Morten skal fikse den signert for meg hvis jeg tar den med meg på basstimen på onsdag. Utover konserten så brukte jeg litt for mye penger. Kjøpte 3 gensere, 3 t-skjorter, 4 filmer, et par sko, pysjamas, sokker og litt annet smått.. Men det var verdt det da. Skoene har jeg gått med idag, og for første gang på lenge har jeg vært varm på beina gjennom hele dagen - varm og tørr.
På søndag var jeg og så på therese spille hjemmekamp med håndballen. De knuste mildt sakt Kvinsedal med 34-9. 
Ikveld skal jeg på kor øvelse også kommer Marianne hjem fra New Orleans. Jeg gleder meg! 

Hva er dine planer for kvelden?

Ps. Overskriften har ingenting med innlegget å gjøre, ordene sto bare i hodet på meg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe, jepp.

Vel vi ankommer kristiansand 9 om morgen! så du kan jo gå ut å spise med oss etter du har vært på jobb?

Anonym sa...

hvordan er det bryllupet ditt skal være da?

/fredrikke