mandag, januar 12, 2009

Gratulerer med dagen, Camilla!

Først vil jeg bare begynne med å gratulere Camilla med dagen. Hun blir nemlig 19 år idag. Hurra!

Dagen idag startet opp med en time biologi før det bar rett avgårde til brann og beredskapskurs med jobben. 3 timer teori tidlig en mandags morgen er ikke den beste kombinasjonen du får. Jeg klarte hvertfall å sovne en del ganger mot slutten, men nok om det. Etter kurset var ferdig var det tilbake på skolebenken hvor en time norsk ventet meg. Siden vi er så søte små (eller bare fordi historielæreren er så flink til å smiske), slapp vi en time tidligere fra norsken for å gå på kino og se Max Manus. Jeg synes det er en utrolig bra film, og jeg skal uten tvil kjøpe den når den kommer ut på DVD. 
Con Amore hadde sin oppstart etter juleferien idag, og godt var det. Deilig å være litt mer sosial, og å få sunget litt. 

Davy Jones Locker sin berømte CD-plate "Schizophrenia, The Dance Machine" kom endelig i butikkene idag og jeg anbefaler ALLE og løpe og kjøpe den! Jeg veit jeg skal!

4 kommentarer:

therese sa...

jeg skal ikke kjøpe cd'n xD :D

Karoline sa...

Digger Max Manus filmen!<3

Anonym sa...

Åh gjør du? du kan jo treffe meg hvis du har lyst da, I wont bite! JEg er veldig sosial så ikke vær flau :D

Anonym sa...

å, det er på tide at jeg kommer meg av gårde å ser max manus: p