lørdag, januar 10, 2009

Årets Moteblogger 08 (Elenita)

Nok en gang står helgen for døra, og den ønskes hjertelig velkommen i mitt hjem. En uke med skole har gått og det er nå bare 7 uker med skole før vinterferien slår inn. Jeg kan ikke få uttrykt hvor mye jeg gleder meg. For den første lørdagen på jeg vet ikke hvor lenge, skal jeg faktisk ikke jobbe - og det føles herlig. Jeg gleder meg til å kunne sove akkurat så lenge jeg vil og gjøre akkurat det jeg vil. Tror jeg skal til therese tho. 

Årets moteblogger 08 er kåret og vi (som valgte å stemme) har bestemt at den som fortjener å bli årets moteblogger 08 er ELENITA! Jeg vil bare si (på vegne av henne, og litt meg selv) - tusen takk til alle som stemte på hu!

Dette er et av bildene jeg tok den ene dagen når jeg lekte meg med pappas kamera. Tenkte jeg skulle dele det med dere.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Skal bli godt med ferie ja :-D Hehe! God helg og veldig fint bilde :)

Anonym sa...

fint bilde!

Finner motivene på karmøy, hhahahaa!

Og gu for en kul kommentar på videobloggen, takk skal du ha, du er min største fan holdt jeg på å si :D wii!

Hilde sa...

Sv: Selvfølgelig er det plass i kofferten! Det eneste jeg skal ha med meg er jo bikinier :p

Hvor er det skjerfet/sjalet du har på deg fra? :)

Anonym sa...

TUUUUUUUUUUSEN TAKK!

Anonym sa...

hva skal jeg si??

DU ER UTROLIG PEN VENNEN MIN :)

Camilla Didriksen sa...

God helg :D Søtt bilde!

Anonym sa...

Du er nydelig du! (: Tusen takk for alt Anita. Jeg setter enormt stor pris på det!