torsdag, januar 01, 2009

Nytt år - nye muligheter!

Da var endelig 2008 over. Et år med masse minner, både gode og dårlige. Det har allerede gått en dag av det nye året, og jeg stortrives så langt. Det kommer til å gå fort, akkurat som alle andre år.

Akkurat nå sitter jeg på rommet og hører på The End av McFLY. Det vekker minner om Scotland turen jeg var på i november i fjor. Den sangen satt Julie og meg og sang på flyturen hjem. "I wanna die on the highest high" passer jo flott å synge når du sitter på et fly i mange tusen fots høyde og har fått beskjed om at det kommer til å bli mye turbulens osv.
"Cause we all fall down" var kanskje ikke SÅ bra å synge. Det virket lissom litt som om vi holdt på å styrte eller noe..
"This is the end" (fra The Last Song) passet jo ennå bedre å synge, for det var jo slutten på turen vår.

Tilbake til nyttårsaften og alt det. Kvelden ble feiret med god mat og gode venner, både nye og gamle. Det nye året ble tatt imot av stjernerap og raketter i alle regnbuens farger.
I motsetning til veldig mange andre har jeg droppet alle nyttårsforsetter for året som kommer, men det er ikke dermed sakt at jeg kommer til å gjøre alt likt som før.
Nå skal jeg snart sove for det er januarsalgsshopping og jobb for min del imorgen, men først skal jeg spille litt bass til en forandring.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Så kjekt at du leser og kommenterer bloggen min ofte! Setter pris på det!

madonna spilte på Wembley, jeg bodde i Kopervik på Karmøy. Nå bor jeg I Sandnes :)

Godt nyttår!

Anonym sa...

wembley er DØDS stor! :p hvilken konsert skal du på ? :)

Anonym sa...

Godt nyttår! :-D

Anonym sa...

Hehe, jeg vet ikke helt hvorfor alle liker grey's og ikke du, smak og behag?

Jeg elsker serien fordi jeg drømmer om å jobbe på sykehus. Og i tillegg elsker jeg sex, skandaler og catfights, så det er midt i blinken for meg :D

Anonym sa...

Vel Anita, da er du lik meg. Elsker å gå imot alle andre jeg, haha, hvorfor tror du at jeg plutselig etter to år etter serien startet, at jeg begynte å se den? jeg så en episode, jeg synes ikke det var gøy i det hele tatt. Nå elsker jeg det, pga at jeg har forandret interresser og hva jeg vil jobbe med.

Anonym sa...

hehe :)

Hilde sa...

Godt nyttår! Håper du får et knallfint år :-)

Anonym sa...

off varetelling er drit, takk for fin kommentar!