fredag, januar 16, 2009

sperret kort?

Å handle mat i skolekantina er ikke bare bare. Er du riktig heldig kan det skje med deg slik det skjedde med meg idag, inndratt kort. Hvorfor? Banken hadde sperret kortet mitt UTEN å gi beskjed til meg fordi det var blitt skannet når jeg var i Skottland og noen hadde prøvd å bruke det i England. Så nå lever jeg uten bankkort og eneste mulighet for å få tatt ut penger er å overføre til venner eller ta den tradisjonelle måten og gå i banken og ta ut. Jippi for det. Så nå venter jeg på nytt kort som bankmannen bestilte for meg som skulle komme i løpet av noen dager. 
Jeg har likevel klart å fått gjort det jeg hadde planer om å gjøre når jeg fikk lønninga. Nemlig bestilt iPod Nano 16GB rosa med gravering: (linje 1) Prinsesse Anita (linje 2) You just got to be happy. Så jeg er superspent og venter på pakke i posten i løpet av neste uke. 

Kvelden i dag ble tilbringt med therese. Vi hadde vår ettertrakta date som endte opp slik: Først hentet jeg therese på jobb. Så diskuterte vi mulige spisesteder. Vi endte opp med Grillen i Nodeland Sentrum (det er jo der jeg bor, ca). Maten tok vi med oss hjem til meg (vi slapp heldigvis å bli stoppet i kontroll) hvor vi så Criminal Minds mens vi spiste is og sjokolade som dessert. Det hele endte opp hos therese (uff, det ble feil), hvor jeg fikk lov til å velge å vrake i tingene hu hadde lagt så fint på gulvet. Har vært på "handletur" hos therese nå jeg. En pose med nye ting - utrolig praktisk! 
Alt i alt - dagen har egentlig vært flott :) 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stilig, hørtes bra ut :D nano is digg!

Karoline sa...

ohh..rart banken ikke sa fra!

Anonym sa...

hvorfor har du lyst til det?
å dra på akkurat quart?

/fredrikke