onsdag, januar 14, 2009

Just because I felt like it!

Jeg vet, jeg burde kanskje ha noe å blogge om når jeg blogger - men nå følte jeg bare for å blogge. 
Skolen idag var som vanlig ikke spesielt spennende. Etter skolen gikk jeg i byen med Katrine (kusine) også når Katrine gikk kom Caroline (kusine), så vi gikk sammen til vi begge skulle ta bussen kl.17.10. Jeg har også vært på basstime som vanlig. Idag hadde jeg vikar (igjen), men det går helt fint. Han legger mer vekt på andre ting som ikke Morten gjør så da lærer jeg litt av hvert. 
Imorgen skal jeg på date med therese. Vi skal spise Junk Food og bare slappe av. Jeg stopper også en tur innom henne når jeg kjører henne hjem for å se om jeg vil ha noen av tinga hu ikke vil ha lengre. Det kan bli artig og jeg gleder meg hvertfall. 
Nå vil jeg sove så jeg kommer meg opp imorgen. 
Night Night xx

Ps. Jeg har forresten plassert bloggen min i Kristiansandbloggportalen Blogguart!

5 kommentarer:

BRUDEPARET sa...

Kul header! :)

Anonym sa...

Kos deg^^

therese sa...

ååå, så kul header! ;D xD

Vi skal kose oss, om vi får tak i penger da that is ! haha!

Anonym sa...

nei ? hva bestilte du? :D

Karoline sa...

Håper du fikk sove<3