søndag, januar 11, 2009

Arild Lund!

Arild Lund har for tiden en konkurranse gående på sin blogg hvor du kan vinne et gavekort på en verdi av 200 kroner på Playcom. Alt du trenger å gjøre for å være med i konkurransen hans er å skrive om konkurransen hans i DIN blogg, og hvis du er ekstra søt så får du også lov å skrive om bloggen hans. (Husk å skrive i kommentarfeltet hans at du har gjort det og ikke glem å linke til bloggen din, hvor du har skrevet det).

Arild Lund er kanskje ikke en av norges største bloggere (enda), men flink er han uten tvil. Jeg har ikke fulgt bloggen så lenge, men fra første gang jeg var inne å så var jeg hekta. Jeg er innom hver dag og sjekker om han har oppdatert, hvilket han som regel har. Han skriver om alt som måtte finne på å falle han inn å skrive om, og bra er det! Han er utrolig flink til å ta bilder, og iblant slenger han ut noen på bloggen så vi kan få se. Som alle andre store bloggere så videoblogger han også, noe jeg setter pris på. Jeg syns (uten tvil) at av alle de videobloggene som ligger på nettet (som jeg har sett til nå) er Arild Lund sine utvilsomt de beste! De er virkelig verd å ta en look på. Så stikk inn på Arild Lund sin blogg og ta deg en titt rundt - du kommer ikke til å angre!

1 kommentar:

Anonym sa...

Awh<3
Takk Anita for bidrag, men desverre desverre så er det trekt en vinner! Ikke nøl med å delta neste gang.

Tusen takk for det fine du skrev, setter utrolig pris på det!