søndag, januar 04, 2009

Varetelling

Idag har det vært varetelling på jobb. Det tok 4 personer i tilsammen 9 timer før vi ble ferdige med vår lille butikk. Men det skal nå innrømmes at det ble mye viming og da. Prating og spising osv. Men det var greit da, en koselig dag. Selvom det var jobb liksom, så var det fremdeles koselig.
Etter varetellinga var ferdig dro jeg rett videre til Aslaug hvor therese også gjemte seg. De holdt på å lage Brownies og hvem sier nei til det? Ikke meg hvertfall! Så jeg tok en liten stopp innom der og spiste brownies og is, og var godhjertet nok til å svippe therese hjem til seg på min vei hjem til meg. 
Imorgen begynner skolen igjen, hvertfall for meg. Kan ikke akkurat si det er årets høydepunkt, men positivt i det er at for hver dag som går på skolen er jeg en dag nærmere å være ferdig. Det er jo bare et halvt år igjen nå for meg på VGS. 
Ellers vil jeg bare be dere om å stemme på Elenita HER for årets moteblogger 08. Hun er en verdig vinner, som faktisk fortjener det! (Det er vel kanskje det verdig betyr? Haha)

Jeg har endelig fått lagt inn bildene og filmene fra McFLY konserten. Så jeg slenger med et par bilder jeg :) 

4 kommentarer:

therese sa...

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmh. nå kan jeg sove godt i natt!

Anonym sa...

Takk som spør tilbake!
min dag har vært helt grei :)

Anonym sa...

SV. Rev er et annet ord for hasj!

Anonym sa...

dt er kjempekoselig :)