mandag, januar 26, 2009

Kinodate?

Ok, så tullet jeg kanskje litt i forige innlegg.. Jeg skulle ikke på kor øvelse likevel. Men det fant jeg riktig nok ikke ut før jeg sto utenfor bethel og alt var mørkt og tomt for biler. Så jeg tok en usving og satte kursen hjem igjen. Og jeg er virkelig glad for det altså. For vet du hva som ringte på døra hjemme hos meg i sånn 6 tiden? Jo - nemlig.. Min etterlengta iPod! Min kjære iPod som jeg har lengtet så lenge etter. Endelig er du MIN! Og jeg er allerede blitt så glad i deg. Du skal redde me fra mange kjedelige stunder - du har jo kabal også. Kjære iPod'n min - jeg elsker deg nesten allerede! 
Så, du kan vel tenke deg hva jeg har brukt kvelden på? Nemlig... iPod'n min. 

Som sikkert mange av dere har fått med dere er meningsmålingen min avsluttet. Resultatet ble ikke helt som jeg hadde ønsket, men sånn er nå det. Så, alle dere kjære leserne mine - de fleste av dere vil ikke at jeg skal bytte navn, så da gjør jeg ikke det.. Ikke ennå på en stund hvertfall. Om jeg kjenner meg selv rett kommer jeg til å mase og fortsette å prøve til jeg får flertallet over på at jeg skal skifte navn. 

Noen som vil være med meg på kino og se Valkyrie? En drama/thriller krigsfilm. Den har preimere til fredag. :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Thank u! Jeg kunne tenkt meg å gått på twilight jeg, høhø, men tror ikke jeg bruker tiden min i Kristiansand på det! hehe.

therese sa...

Jeg.. skal kake lage!.. tror jeg.. om jeg lager fancey kake tror jeg ikke jeg gidder. jeg slutter jo tross alt på jobb kl 17.. og da er det daffing til neste morgen når norskboka vekker meg!

therese sa...

sv. yes.. Kurt er flink!
Sånn.. happy? 3 kommentarer = blogg.