mandag, januar 05, 2009

Utmattelse.

Da var skolestart et faktum og jeg sitter på vår gode gamle (nye) iMac og trøstespiser Non-Stop for harde livet. Jeg er virkelig utslitt (etter bare en dag med skole) og vil helst i seng.
Dagen startet med forseintkomning til timen (bussen var træg) før 4 timer norsk sto på programmet. Timene fløy bokstavlig talt ikke avgårde, men med god hjelp av Skottland bilder gikk det nå en smule fortere enn jeg hadde forventet.
Etter skolen vandret jeg litt i byen med Aslaug Natalie og therese før jeg dro hjem til mitt gode varme hjem. Etter at jeg hadde hevet nedpå noe fór, kjørte jeg avgårde for å møte Tiago, Alexandra og tante therese på isen i stokkelandskogen. Her tilbringte jeg da resten av kvelden min (hos therese altså, ikke på isen), hvor jeg ble servert maiskolbe, hvitløksbaguetter og wienerpølser. Hva som skjedde med kombinasjonen må du ikke spørre meg om, men det var faktisk godt. 

Nå bærer det rett i seng for min del, ettersom jeg har både skole og jobb imorgen. 

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skolestart er et faktum ja, det har du helt rett i. Merka godt at døgnrytmen min er feil, gitt. Holdt på å sovne opptil flere ganger i dag.. hehe, en dag mindre til neste ferie :P

Anonym sa...

Du kunne gjerne joina meg på treningsstudioet! ^^
Hadde vært fun!

Anonym sa...

Bare for at du skal finne siden min!

Anonym sa...

Så utrolig flott blogg du har :)