onsdag, januar 21, 2009

Verdens rekord i kakespising!

Nok en dag har gått. På skolen spilte vi dataspill i 3 timer, lovlig faktisk. Det hele gikk ut på å bygge broer og jeg eide spillet! Utover det var det norsk og historie som ikke er verd å nevne. Ble henta etter skolen av bror og far og kjærsten til bror. Vimet bare hjemme frem til bestemor kom. Da heiv jeg innpå litt middag og så masse kaker (siden pappa hadde bursdag igår), før jeg løp (eller bare kjørte) avgårde til basstimen. Nok en gang hadde jeg vikar og for tredje uka på rad (dette er rekord altså) har jeg samme sang. Utrolig kjedelig, så kjedelig faktisk at jeg mailet Morten på myspace om han ikke snart kom tilbake. 
Nå sitter jeg her igjen da, og ikke gjør spesielt. Jeg fikk bankkortet mitt idag (YEY), også får jeg mest sannsynlig iPod'n min levert på døra imorgen. Jeg gleder meg!
Imorgen skal man på skolen og ut å synge, men først skal det gjøres religion! 

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, håper på det selv:D Æsj, dialekta? Det er den styggeste dialekta jeg noen gang har hørt tror jeg. Hehe. Du hadde utrolig fin blogg foresten =)
Koselig med bursdag da! :D

Anonym sa...

Jeg får bankkortet mitt om et par dager :D gleder meg

Anonym sa...

sv. Jess da, har sett den før! Men velger å se den igjen for å slippe vanlig skole.. Men så er jo filmen suuperbra så gjør meg ikke noe! :D

therese sa...

Erhm. Hvem var bedre enn deg i å konstruere broer *host host* Hvem var ferdig først, og hvem .. ja, you get the point ;) <3

Kristine sa...

bursdager er så koselige synes jeg <3 kaker,namm :-)

Anonym sa...

kaer<3

BRUDEPARET sa...

Grattis med ny iPod da! :)
Helt uvurdelig!

Karoline sa...

Digg at du fikk bankkortet ditt da!<3