søndag, januar 04, 2009

Dårlig start

Jeg trodde 2009 skulle bli et år med forandringer, blant annet at jeg skulle bli flinkere til å blogge ofte. Så langt ser det ikke helt lovende ut. Men jeg har hatt mye å gjøre disse dagene. I går var jeg i byen med Ida også jobbet jeg noen timer etterpå. Caroline kom og møtte meg på jobb og vi ble gående sammen og endte opp hjemme på hos meg på rommet til min bror og synge singstar til langt på natt.
Idag har jeg vært på jobb og så bar det rett videre til Linda. Vi så film (Hart's war) og bare pratet. Lenge siden jeg har sett hun nå og det var merkbart på pratingen. Det var ikke et øyeblikks stillhet. 
Imorgen skal jeg på jobb igjen. Da skal jeg nemlig delta på min første varetelling. Det er heldigvis en liten butikk og ganske skrapet for ting så det burde gå fort. 

Nå som klokken er over 12 vil det si at Marianne ikke lengre har bursdag, men det har derimot min herlige kusine og fetter, Katrine og Vegard. 16 år er store greier! Gratulerer masse med dagen til dere. Dere er helskjønne begge to! 

Jeg har nettopp funnet ut at Snow Patrol - Run er en utrolig fin sang så den går nå på repeat på youtube. 

2 kommentarer:

Hilde sa...

Nydelig sang ja :-) Hva har du holdt på med i helgen?

Karoline sa...

sv: jaa, D&G Rockabilly e og fiin. Har du sølv eller gull? :)