lørdag, desember 27, 2008

At work!

Å være syk på jobb tar på, virkelig. Jeg har allerede styrtet en ibux, og jeg har ikke vært mer enn en time på jobb. Da maktet jeg nesten ikke mer. Det er stille og fredelig på butikken, lite og gjøre, og i tillegg fikk jeg lov av sjefen å bare stå å henge med kassa siden jeg ikke var i form. Det er det jeg driver med nå. Musikken står i bakgrunnen og spiller, og folk raser forbi butikken min i rekord fart. Men ingen kommer innom, vel - nesten ingen da.
Tiden går umåtelig sakte og jeg kommer til å dø lenge før jeg er ferdig. Men vi får nå håpe på det beste.
Akkurat nu misunner jeg therese som sitter på bussen opp til sin far og bare skal slappe av. Eller alle dere andre som ikke gjør noe idag.
Jeg har forresten laget meg liste over ting jeg skal kjøpe fremover. Der står bl.a. ting som iPod og speilreflekskamera. Ettersom jeg ikke har peiling på speilreflekskameraer spør jeg dere, mine kjære lesere, om dere kan gi meg noen tips om hvilke jeg burde/ikke burde kjøpe og hvorfor.

Resten av kvelden idag går til å slappe av. Kanskje spille litt playstation (hvis ikke bror har okkupert den), ettersom jeg endelig fikk minnekort til den til jul (Takk Marianne). Vettu hva broderns kommentar var da jeg fikk minnekort til ps2? "Å så greit, nå kan jeg endelig begynne å spille!". *host* hvem sin ps2 er det og hvem er det som har betalt og kjøpt alle spillene? Det var meg det ja - ikke du! *host*.
Jeg skulle gjerne lagt ut noen bilder men det blir ingen siden jeg er på jobb.
Hvem henger forresten på jobb og blogger? Andre enn meg da. Gjør du det?

Kizzy Star is playing a gig today in Glasgow. I wish I could be there, but I can't. I'm proberly getting some pics from the gig, so I'll post them here when I get them.

Jeg har nettopp gjort dagens gode gjerning. Jeg lånte ut jobbtelefonen til 2 små gutter som ikke fant foreldrene sine. (Beklager Lin Celine, jeg veit ikke om det var lov, men de var så søte og små og uskyldige!).

5 kommentarer:

therese sa...

jeeg blogger på jobb xD
bli bra.. jeg har forresten bare blitt mer forkjøla jeg xD

(1 ibux er ikke mye, du må ha mer, vaffal 2 stk siden du er over 12år kjære deg! :))

Prinsesse Anita sa...

@ therese: Det sto på pakken at over 12 år så skulle du bare ha 1 ibux opptil 4 ganger i døgnet. Det var sånne store. Takk forresten - og bli bra selv!

MagnusQtie sa...

Stakkar. Ikke noe gøy.
Drikk cola.

Jeg jobber med parfyme, blir tung i hodet.

MagnusQtie sa...

Chuck gjør meg kåt!

Prinsesse Anita sa...

@ MagnusQtie: Chuck er ikke dum!