torsdag, desember 18, 2008

Kjære alle mine lesere!

Jeg har da (i løpet av den siste tiden) funnet ut at jeg har flere folk som leser bloggen min, som jeg ikke engang vet hvem er (tror jeg). Dette kom som et lite sjokk på meg.. Et positivt sjokk. 
Idag har vi vært i Grimstad med klassen. Artige saker. Enkel beslutning. Jeg skal ikke gå på UiA avdeling Grimstad. Fordi jeg ikke vil ta noen av fagene der. 
Ellers ikveld så har jeg vært med Michelle på MediAward som skolen hennes arrangerte som en slags avslutning. Det var utrolig festlig og jeg følte virkelig ikke jeg passet inn som den eneste ikke studenten på Noroff Medie Institutt. Men koselig var det. Der fikk jeg blant annet gleden av å se noen kjente bloggere som Kenneth og Stine. På denne Awardsen delte de da ut priser i forskjellige kategorier og det er da min glede og gratulere Michelle som vant for beste fotografi! Gratulasjoner går også til Daniel, Ruben og alle andre som vant i forskjellige kategorier! 
Til deres alle gledelige informasjon har jeg den ære av å meddele at jeg igår hadde min siste dag som renholder ved Oasen skole. Ubeskrivelig deilig å være ferdig! 
Jeg minner igjen om å gå inn HIT og stemme på ELENITA! 

Imorgen er det hvertfall for min del siste skoledag før juleferien. Det meddeler lesning av juleevangeliet i kirken (som JEG av alle folk har fått i oppgave å gjøre), og risengrøtsgrøt spising med mandel i klasserommet. Koselig! Etter skolen skal jeg handle litt rester av julegaver før det  bærer avgårde for å feire bursdagen til Michelle! Livet smiler til meg og jeg gleder meg! 

3 kommentarer:

Molly Mus sa...

Hei:P Tusen takk for i går :)
jeg hadde det kjempefint sammen med deg! :P

Anonym sa...

hehe :) kjekt at du har mange lesere! det er jo litt gøy meg lesere du ikke vet hvem er? slik som meg? :D

Prinsesse Anita sa...

@ Malene: Var utrolig kos igår! Gleder meg til nyttårsaften.
@ Arild Lund: Det er spennende med ukjente og anonyme lesere, akkurat slik som deg!