torsdag, desember 11, 2008

Bilder..

Jeg har vel sakt for noen stunder siden (eller hvertfall tenkt) at jeg skal poste diverse bilder. Og nå som vi har fått iMac med innebygget Bluetooth er det utrolig mye lettere å legge over bilder til dataen. Så, her kommer noen bilder... 
Sneglen og soppen jeg laget på jobb av lærertyggis..
McFLY lys-nøkkelringen jeg kjøpte på konserten i Skottland.
Eneste bilde jeg tok av selve Skottland. 
Skissen av legodyret til Thomas og meg. 
Metha tegnet ned sin fantasi på bussen. 
Katten som var på jobben min. 
Sto på en tavle på jobb.
En ting jeg sydde på skolen engang. Ble ganske så fornøyd.
Mamma bakte litt med Nina på farmen en dag.. Litt sånn..
Første dagen det snødde iår etter sommeren. Var ganske tidlig. 
Therese og meg tegnet i timen, hver vår del.. 
Slik.. Er du fornøyd nå?
Nå må jeg jobbe med biologi så jeg har en mulighet for å bestå imorgen. Wish me luck!

Ingen kommentarer: