fredag, desember 05, 2008

Ny iMac.

Ja, da var endelig den nye dataen kommet i hus. En iMac, 24" ting. Nest beste iMac du får tak i per idag. Var ekstremt uvanlig å se på slik en stor skjerm. Du får fint plass til 2 internett sider i full størrelse på siden av hverandre her.. Jaja. Er det forresten noen som vet hvordan man får tak i MSN til mac? Jeg veit ikke, men jeg veit jeg trenger det.

Ellers har jeg vært på skole idag. 4 timer historie var kanskje ikke akkurat det gøyeste men det gikk nå. Så bl.a. en film om Panama kanalen, og hadde prøve som læreren gav meg svarene på 2 av spørsmålene. Ikke værst det. Etter skolen var jeg i byen med mamma og så på sko og kjole. Jeg endte opp med et par fin-sko til en pris av 699,- på DNA. Høyhelte lilla sko, det er tingen! (Bilde kommer senere, men nettopp nå er mitt kamera fullt med bilder og filmer fra McFLY konserten.) 
Con Amore sang i kirka som åpning til Jon Blund Cup som skal holde på ut natta. Ikke dårlig det.

Minner dere om å gå inn på msn.no og stemme på Elenita! (Link i forgie innlegg.)

Må snart i dusjen, så jeg kan få tørt hår før jeg legger meg. Julebord med jobben imorgen, etter jeg har vært på jobb. Stress, men koselig. 
Nå skal jeg ut å skrape min flax-kalender og åpne en ny luke i Cars - sjokoladekalenderen min. Gleder meg! 

2 kommentarer:

maritahernes sa...

Trur du finner msn til mac på amsn.com eller noe sånn. ;)

Anonym sa...

Jeg er misunnelig! Jeg vil også ha sånn svææær skjerm. Sitter og glor inn i skjermen på den bærbare fra skolen. Min PC er jo i tillegg litt eldre enn deres PCer. Dvs mer slitt også lager den en fin summelyd som av og til går over til å høres ut som en moped i farta. :P