søndag, desember 21, 2008

Bursdager i fleng!

I denne travle tiden rundt jul ser det ut til å være utrolig populært å feire bursdager.
Jeg var hvertfall i bursdag igår til Michelle. Det var utrolig koselig og bilder kommer når jeg får tak i dem! 
Idag var jeg først på jobb før jeg var en svipptur hjem om for å skifte og stelle meg. Deretter bar det i bursdag til Aslaug. Det var koselig og mange flotte folk. Det var ca bare meg som ikke drakk fordi jeg var så flink og var sjåfør! Jeg dro til Aslaug uten noen som helst form for alkohol og kom hjem med 3 flasker øl og 2 bokser cider som Marthe følte en utrolig stor trang til å gi til meg siden hu ikke kunne ha dem med inn på leopold! Takk for det Marthe - du er veldig gavmild i fylla! 
Imorgen er det søndagsåpent og da skal selvfølgelig jeg jobbe. Sees vi? 

Husk å ta meningsmålingen min. Setter stor pris på lesernes meninger:) 

Ingen kommentarer: