mandag, desember 29, 2008

@ work!

Du og da som tiden snegler seg avgårde. Det skulle ikke vært mulig. Det er lite folk generelt på senteret, og ennå mindre på min butikk. Ja, jeg er på jobbom du ikke allerede har gjettet deg til det. 
Tights mannen var innom her iste, du vet - han som var med på Norges Herligste med Ylvis-brødrene? Å joda, her vanker mange kjendiser vettu (eller no..). Tights mannen er forresten lærer på skolen min. Så vet du det og.
Jeg er fremdeles syk, men vil ikke ta flere tabletter. Så hodet mitt dundrer i vei, og gjør meg ganske svimmel iblant. 
Nå gikk nettopp brodern og dama forbi butikken min uten så mye som et blikk inn engang. De vet jo at jeg er på jobb.
Jeg har hatt besøk av Aslaug Natalie og Helene på jobb idag. 
Jeg venter forresten på brev fra Fredrikke. Jeg veit du er ekstremt misunnelig. Det hadde seg nemlig slik at de som ville kunne få brev av henne. Alt du trengte å gjøre var å sende henne adressen din og svare henne. 
Brodern og Linda kom innom likevel forresten. Jeg skal sitte på med dem hjem ikveld... etterhvert.. For du skjønner det, at siden jeg bor så sinnsykt sentralt går det jo helt villt med busser. Så når jeg ikke rekker 20.10 bussen må jeg jo bare vente til 21.40 til neste buss går. Du merka ironien i det ja? Flott!
Jeg spiser eple. Bare fordi jeg er så sunn. Haha. Det smakte ikke noe godt. Det smakte nesten ikke noe. Ikke kjøp rød-gule epler på kiwi.
Jeg har forresten fått flere og flere lesere i det siste, og jeg gidder det. Begynn å kommenter, da blir jeg ennå gladere! =D
1 kunde (i butikken i det hele tatt) på 45 min er ikke værst.
Jeg veit ikke hva jeg skal gå med på nyttårsaften. Har du funnet ditt antrekk?

Ingen kommentarer: