søndag, desember 28, 2008

Skinnet bedrar

Aller først vil jeg bare meddele at pappa har begynt å lese bloggen min. Han syntes det var greit å vite litt om hva som skjedde i livet mitt. 

Idag har jeg vært på besøk hos mormor. Vi fikk småkaker, blaudis og is. Også den store mysteriekaka da..

Katrine: Det ser ut som sjokoladekake.
Anita: Kanskje det er det?
Katrine: Jeg vet ikke, jeg er litt skeptisk.
Mormor: Det er nøttekake.
Katrine: Skinnet bedrar -.-

Det viste seg da til å være nøttekake. Vi ble likevel gode og mette (når vi forresten snakker om mat. Jeg er sulten. Jeg har bare spist småkaker og kaker idag. Jeg skal finne meg noe mat etterpå!), og jeg har gått ennå mer amok med kameraet til pappa. Idag fant jeg ut at pappa har diverse filtre til kameraet, så det gjorde hele bildegreia bare ennå gøyere. Han lærte meg også hvordan jeg skulle forandre bildene til sort-hvitt. Jeg må virkelig få kjøpt meg et slikt et kamera snart! 

Jeg er fremdeles syk og vil virkelig ikke på jobb imorgen. Men penger er greit så vi går likevel, right? 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så morsomt! Gøy at du følger med! Skal følge med på bloggen din også, mn da er det vitktig at du kommenterer, hehe :)

therese sa...

;D
Kanskje det, kanskje det :P
(jaa fikk det med ja xD)