mandag, desember 15, 2008

Dagens gode gjerning!

Dagens gode gjerning besto da altså av å vaske hos bestemor. Snill jeg er. Det var koselig da. 
Har hatt bokmål heldags idag.. Jeg skrev om Menn og Biler. What else lissom..? 
Også har jeg kjøpt meg pepperkakehus og non-stop. Så nå skal jeg endelig få laget det berømte pepperkake huset jeg har snakket i flere år om at jeg skal lage. Jeg må bare få hjem mamma først så hun kan hjelpe meg å lage glasur. 
Inatt skrev jeg tilsammen 19 julekort. Du leste riktig ja.. Og jeg sendte 9 av dem i posten idag. Gikk ett til Scotland og ett helt til Sør-Afrika.. Utover det holder resten seg innenlands som postdama så fint sa idag. 
Nå skal jeg snart pakke inn julegaver (tror jeg). Så vi snakkes :) 
Chao!
Oh - and by the way. I won 20 kroner on my calender on saturday! Yeey! 

Ingen kommentarer: