torsdag, desember 04, 2008

Julestemning!

Jeg har for tiden kommet i skikkelig julestemning. Tidlig mørkt, snø, julelys, masse reklame i posten, folk som blogger om kakebaking osv. Det skaper bare en stoor julestemning i meg! Jeg har forresten overbevist mamma idag om at vi skal bake kakemenn iår, så da blir det endelig et år med hjemmelagde kakemenn! Nam!

Jeg venter på at det skal februar - så jeg kan få tak i den nye singelen til KizzyStar!

Glemte å skrive det igår - men om du ønsker å lese mer om turen vår til Glasgow så oppdaterer Heidi om turen stadig vekk da hun skrev blogg underveis mens vi var der.

Ellers må du gå inn hit og stemme på Elenita som årets moteblogg 08!

Nå sitter jeg på skolen og skal ha TOF-undervisning så vi snakkes!
Jeg har forresten sakt opp den ene jobben min, så nå har jeg bare 1 (+ den hos bestemor). Deilig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Heldig du er som har julestemning! Regner med at jeg ikke får min før om en stund til enda.

Det var morro å titte innom bloggene til deg og Therese! Flinke dere er! Takk for linkene!

..Og ikke minst tusen takk for at du nevnte meg i innlegget ditt! Det var utrolig snilt gjort! :D