mandag, desember 29, 2008

Meningsmåling på ville veier

Hva skjer med at meningsmålingen drar den veien jeg ikke vil at den skal dra? At flertallet syntes at jeg ikke skal ta noe nytt navn.. Gjør dere det bare for trass for å se om jeg faktisk bryr meg om hva dere mener og lar være å gjøre det hvis flertallet ikke syns jeg skal, ellers syns dere virkelig ikke at jeg skal bytte navn? 

Jeg burde forresten ligge i min gode seng og sove søtt nå ettersom jeg skal på jobb om ca 12 timer. Men sånn kan det og gikk. 

Bekreftelsen er også kommet fra therese at jeg får min elskede, etterlengtede t-skjorte når hun kommer hjem fra sin far. Min forsinket julegave til meg selv, som jeg ennå ikke har sett, bare betalt. Takk Emma, siden du var så snill og gadd å kjøpe den til meg. All credits! 

Ellers må jeg bare meddele at jeg setter pris på at dere lesere legger igjen kommentarer her hos meg. Det er så mye koseligere å blogge når man får litt respons tilbake. Skal prøve å bli flinkere selv.
Men nu kaller senga på meg. Adios Amigos! 

1 kommentar:

Anonym sa...

ja. genialt.
da skriver jeg deg opp på brevlisten min. du er nr 12. men du trenger ikke å bekymre deg. fordi jeg har kommet til nr 8 :)

/fredrikke