mandag, desember 08, 2008

Random.

Jeg får bare mer og mer julestemning for hver dag som går. Igår var jeg på "Syng Julen Inn" i Oasen med familien. Det var koselige saker. Masse fine sanger og søte barn som tente lys. Og ikke minst er det tradisjon. Finnes det da noe du kan få mer julestemning av? Ikke hos meg! 

Idag har jeg hatt heldags i Nynorsk. Det gikk nå så som så. Jeg skulle skrive en novelle om å velge rette ord. Jeg skrev en hel masse om å velge riktig ord. Men om det ble en novelle? Så langt derifra! Så vi får nå se hvordan det går. 
Etter skolen møtte jeg Ida i byen. Vi dro på senteret i god tro om å handle julegaver. Slik ble det ikke. Vi kjaset og kjaset og kjodret ennå litt til. Er slik det går når vi ikke får sett hverandre regelmessig. Etter å ha pratet oss rundt noen runder i senteret dro vi til byen for å ta bussen hjem. 
Da jeg var kommet nesten til Nodeland fikk jeg mld av Marianne. KOR! Jeg visste det var noe jeg hadde glemt. Koret var koselig. Vi sang julesanger, spiste julegrøt, tapte sangkonkurransen og vant nesten den andre! 
Nå skal jeg finne frem gymtøy til imorgen. Dra på skolen for to timer gym for så å dra tilbake, hva er vitsen? Kan noen si meg det? 

Ingen kommentarer: