søndag, desember 07, 2008

Julebord og visdomstenner.

Ikveld har jeg vært på julebord med jobben (Lucky Duck). Vi var på Kick og spiste god mat! Det var utrolig hyggelig. Etter jeg kom hjem ble jeg seende på en film som gikk på tvNorge. Sleepers. Noen andre som så den? Handlet om noen gutter som havnet på et guttehjem og ble misbrukt og noe rettsak i senere tid og noe greier. Så ut til å være basert på sann historie. Veldig bra film egentlig.

Ellers har jeg begynt å få visdomstenner. Og jeg har fått det for meg at jeg egentlig ikke har plass til dem. Noen som vet om en måte man kan skjekke om man har plass til å få visdomstenner uten å måtte gå til tannlege? Jeg er ikke lagd av penger! 

Nå skal jeg sove. Klokken er 03.27. Sov godt!

2 kommentarer:

therese sa...

Du kjenner etter om det er plass! med tungen. få mor til å se xD Det kan være du bare føler at det ikke er plass, siden de presser så på?

Prinsesse Anita sa...

De presser ikke. Og det gjør ikke vondt eller noe lissom. Men når jeg så i speilet så det lissom liten plass ut..