onsdag, desember 17, 2008

Oppmerksomhet!

Ville informere om at jeg har endret litt på meningsmålingen. Følte den ble bedre nå. Hadde satt pris på om dere hadde vært snille nok til å si deres mening. Den er fremdeles helt anonym, så du kan svare akkurat hva du mener uten frykt for at jeg skal slå deg ned om jeg ikke liker svaret ditt! 

Idag har vært den seriøst beste dagen på jobb til nå. Alt jeg gjorde (nesten) i de 7 timene jeg var der var å snakke med Linn og pakke gaveposer. Det er så koselig og avslappende. Henter ting, putter dem i en pose og fikser den litt. Føler jeg får brukt min kreative side litt, og det liker jeg! De ble fine også. Vi (Sandens senteret) ligger på første plass ved salg av gaveposer. Uheldigvis ikke ved salgs av Tinnbokser som vi da får premie for å selge mest av. Så til alle mine kjære lesere - ønsker dere å sende meg avgårde gratis på SPA en dag, så vær så vennlig å kjøp TINNBOKSER av meg. Det hadde vært nydelig. Dere er best! 

Julegavene har endelig begynt å pakke seg inn, og jeg mangler bare noen få stykker nå. Deilig å bli ferdig med det. 
Imorgen skal Merethe, Malene og meg gå i byen og kjøpe gave til Michelle. Artig! 
2 dager skole igjen til ferie. Shøøønt.  

1 kommentar:

Anonym sa...

blir bra med ferie! Skulle ønske jeg også var kommet så langt med julegavene -.-